Продавець Интернет-магазин "Бутик-Парфюм" розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
Интернет-магазин "Бутик-Парфюм"
+380979780160
+380(93)-347-01-19
Дорогие и любимые клиенты!!!Сегодня все заказы принимаем и обрабатываем ТОЛЬКО через КОРЗИНУ или Viber 093-347-01-19!!!***Оставьте Ваш заказ через корзину и получите дополнительный +ПОДАРОК, СКИДКУ! + БЕСПЛАТНАЯ ДОСТАВКА в любую точку Украины (при оплате на карту ПриватБанка)***...!!! Viber 093-347-01-19 24/7!!! ...

Diptyque (Диптик)

Сортування: у вигляді галереї у вигляді списку
товарів на сторінці:

Найбільш заслужена французька селективна компанія - Diptyque, заснована в Парижі в 60ті роки друзями Івом Кусланом , Десмондом Нокс -Литому , Крістіаном Готро. Все та ж історія повторюється - випадково виявлений у стародавньому фоліанті рецепт парфуму 16 століття , на базі якого і був випущений перший фірмовий продукт - L' Eau ( або просто " Вода" ) .

В 1973 році Diptyque представив нову композицію з східним характером, що складається з суміші п'янких близькосхідних прянощів L’Autre, а через 2 роки з'явився аромат з нотами хвої L’Eau Trois. Потім світ дізнався про легкий і витончений Oyedo з ароматом цитруса і суниці, Philosykos - розкішний і фруктовий, рожевий Opone. За 50 років творчої роботи Додому Diptyque став улюбленим у всьому світі і перетворився в культовий бренд високої парфумерної моди. Це аромати для зірок, відомих політиків, модної еліти. Серед його шанувальників такі відомі імена, як Катрін Деньов, Кейт Мосс, Елтон Джон, принцеса Діана, Франсуа Міттеран. Список можна доповнити багатьма іменами шанувальників високого мистецтва. 

Такий успіх цілком зрозумілий. Парфум від Будинку Diptyque, парфумовані свічки несуть на собі відбиток витонченості і благополуччя, а це категорії успіху, володіти якими хотіли б багато. До того ж парфумерія створюється на основі тільки натуральних інгредієнтів, а в сучасному світі це цінується досить високо. Дизайн флаконів цієї лінії лаконічний і простий: прозоре світле скло, прямокутна форма, красиві етикетки в вікторіанському стилі. Будинок Diptyque є унікальним у своєму роді. Жодна відома лінія не змогла так швидко домогтися успіху в умовах великої конкуренції. На сьогоднішній день в колекції Diptyque аромати для жінок, аромати «унісекс». Кожна композиція – це витончене, вишукане поєднання компонентів, які володіють сильною харизмою і представляють безпомилковий стиль. Хоча в композиціях проглядаються деякі риси класики, але вони цілком сучасні і відповідають вимогам високої моди. Це неординарний погляд на світ, пропущений через власне сприйняття світу творців прекрасних парфумів.

Ще один продукт Вдома Diptyque, який високо цінується споживачем – це туалетний оцет (Vinaigre de Toilette), рецепт якого ґрунтується на матеріалах XIX століття і складається з екстрактів рослин, кори дерев і ароматних спецій. 

Всю колекцію можна розділити на кілька напрямів. Вони відображають ті компоненти, на основі яких створені ті чи інші композиції: сімейство східні, сімейство цитрусові, сімейство квіткові, сімейство деревні.

Свято на честь 50-річчя фірми ознаменувався презентацією нового аромату Будинку Diptyque. Ця композиція має насиченим і яскравим ароматом, а названа вона на честь першого бутіка, з якого і почався славний шлях бренду - 34 Boulevard Saint Germain. Аромат містить ноти рози, улюблені запахи спецій, нотки чорної смородини, листя касії, туберози, евкаліптові відтінки, ірис і герань. Але якщо запах традиційний для цієї лінії, то дизайн флакона істотно відрізняється від попередніх розробок. Він непрозорий, набагато «стрункішою» свого попередника, з чорною суворої кришечкою. Створювали аромат відомі парфумери Olivier Pescheux, директор з розвитку бренду Myriam Badault і вчений Roman Kaiser. До парфуму будуть випущені ароматизовані свічки, мило і гель для душу. У продаж нові композиції надійдуть навесні цього року. 

Аромат Do Son - жіночий аромат від Будинку Diptyque. Він нагадує майже невловиме дихання літнього вітерця. Солодкуватий аромат туберози, який п'янить і непокоїть, закликає до любові. Важко встояти від спокуси, коли тебе огортає солодка тубероза... Аромат навіває спогади про весну: нотки ірису переплітаються зі свіжим апельсином, і поступово хмарою огортаються мускусу. Композиція ніби спеціально створена для любовних мрій. 

Аромат Jardin Clos – чоловічий аромат від Будинку Diptyque. Створювалася ця композиція під враженням від квітучих садів Девоншира в 2003 році. Ніжний гіацинт змішується з нотами соковитого стиглого кавуна і насиченими тонами білої лілії. Свіжість аромату підтримує нота чаю, а особливу розкіш парфуму підкреслюють кедр, аромат моху і незвичайний бальзам толу. 

Аромат Philosykos - це аромат «унісекс» від Дому Diptyque. Запах Diptyque Philosykos можна віднести до деревно-фужерной групі, яка ідеально підходить як для витонченої леді, так і для сильних чоловіків. Він викликає спогади про зігрітих сонцем днями літа, які добре проводити біля моря. Фруктові ноти інжиру сусідять зі свіжими зеленими листками. Аромат продовжує розкриватися насиченим запахом білого кедра і трохи вершковим ароматом кокоса. А завершується тонами аромат кедра і стиглого інжиру. 

Аромат L'Autre - це аромат від Будинку Diptyque з групи східних композицій. Аромат з пряними тонами призначений для жінок і чоловіків. Він був створений ще в 1973 році, але досі любимо і затребуваний. Автором парфуму є Serge Kalouguine. Композиція розкривається ароматами зеленого кардамону, перцю і гвоздики, нота серця – поєднання коріандру, кмину, мускатного горіха. Базові ноти становить ніжний запах листя пачулі.

Аромат L’Ombre dans L’Eau (“Тіні у воді”) від Будинку Diptyque переносить нас у чудовий тінистий сад, в якому все дихає романтикою і спокоєм. Пахучі кущі смородини і холодна вода річки, теплий запах троянд чарують, як у казці. Ідеальне притулок від суєти і неспокійних думок, саме тут можна віддатися мріям і побути наодинці з собою. В склад композиції включені ноти листя чорної смородини, мандарина, бергамота, Дамаської троянди, сірої амбри і мускусу. Марка Diptyque дуже модна , особливо популярні ароматичні свічки. Так, якщо при виглядати до фоторепортажу з особистих апартаментів якої - небудь зірки на сторінках Vogue ,можна помітити ті самі свічки в інтер'єрі спальні або ванної. А якщо уважно подивитися фільм " Секс у великому місті" , то можна виявити ароматичні свічки Diptyque в узголів'я ліжка головної героїні - Керрі Бредшоу, що збирається на чергове побачення. Пізнавши одного разу спокусливі і обволакивющие аромати свічок - трав'янисті , деревні, східні, квіткові, фруктові - вже неможливо перебувати в буденному прісному світі. " Це немов наркотик , звичайно в позитивному сенсі" - говорить керуючий директор бренду Diptyque - Мохамед Латуа. Природне походження всіх компонентів , рідкісні есенції, які дуже важко дістати - все це робить ароматичну продукцію Diptyque по істині культової.Крім відданих шанувальників аромату свічок у парфумерного бренду Diptyque велику кількість шанувальників ароматів для тіла. Первая туалетная вода под лаконичным названием L' Eau была создана в 1968 году. Это была теплая пряная смесь герани , корицы, рзы, гвоздики, сандалового дерева. Следом за ней последовала чувственная смесь восточных пряностей L' Autre , а в 1975 году была выпущена L' Eau Trois, навеянная ароматами смолистой растительности с берегов северной Греции. , в 1975 году увидел свет Vinaigre. de Toilette, ( что означает туалетный уксус) , бодрящий, тонизирующий, смягчающий кожу, применяемый также в качестве ополаскивателя для волос.

Diptyque - не просто легенда . За долгое время существования марка превратилась в культовый французский Дом ароматов. Президенты , модная элита, супер звезды любят элегантный парфюм и ароматы, с любовью созданные для дома. В 1961году основоположники Diptyque открыли салон тканей ручной окраски. Первоначальная идея заключалась в продаже хлопковых материалов, но эта идея не нашла отклика в сердцах парижан. Тогда дизайнеры придумали оригинальный способ - они стали продавать вместе с тканями свечи, гармонирующие с яркими насыщенными тонами материалов.. Таким образом в 1963 году были созданы первые парфюмерные свечи с запахом сосны и боярышника. Эксперимент оказался крайне удачным и постепенно ароматические свечи , а вслед за ними и парфюм Diptyque завоевали всемирную любовь и известность миллионов поклонников . На сегодняшний день в коллекции Diptyque уже около 48 ароматов. Дом Diptyque имеет множество знаменитых и влиятельных клиентов. Наомі Кемпбелл, принцеса Діана, Карл Лагерфельд, Клаудія Шиффер, Донателла Версаче, Кейт Мосс, Елтон Джон, Ліз Херлі, Катрін Деньов, Джон Гальяно, - далеко не весь список відомих людей , які є шанувальниками марки Diptyque .